Amatorsko cykam

Cześć
Dziś trochę zdjęć mojego autorstwa. Jestem tak bardzo amatorskim amatorem jak to tylko jest możliwe. Robię zdjęcia najczęściej zachodom słońca. Dlaczego? Kocham zachody słońca (ale o tym w innym poście.)

Czym są dla mnie zdjęcia?
"Ułamkiem sekundy, który trwa wiecznie"Szerokie pojęcie ale po krótkim zastanowieniu się ma sens. Robimy zdjęcia gdy chcemy coś uwiecznić:
Urodziny, ślub, chrzciny, spotkanie ze znajomymi, wakacje....etc. W skróce gdy chcemy później o czymś wspominać, czymś co wywołuje w nas uśmiech.




Wyobraź sobie teraz, że masz 60/70 lat, wyciągasz album a w nim stare zdjęcia. Patrzysz i nie dowierzasz własnym oczom.  Tak to Ty - piękny i młody na wakacjach we Włoszech, a obok kto? Twoi znajomi. Przypominasz sobie te piękne wakacje, wszystkie przygody, i uśmiechy.

Też bym tak kiedyś chciała. Ty pewnie też prawda?


Wróćmy do rzeczywistości.
Aparat jest ze mną zawsze i wszędzie. Z Tobą też, Telefon. Który teraz nie ma przedniego aparatu?!
Wszędzie selfie ze znajomymi albo sam na sam. Te zdjęcia zostaną z Tobą bardzo długo....o ile ich nie usuniesz.

Jak to się stało, że zaczęłam robić zdjęcia? 
To proste zobaczyłam blog Nikoli, która robi PIĘKNE portrety. W tedy zachciałam też robić coś pięknego co było by na długo.

"Uczę się" robić coraz to lepsze zdjęcia. To nie jest takie łatwe. Czytam mnóstwo blogów i innych stron o fotografii. Najlepszym jednak blogo-poradnikiem według mnie jest blog "Jest rudo" 
Znajdziecie tam bardzo dobre porady, napisane prostymi słowami, krok po kroku. 

Instrukcję obsługi swojego aparatu znam na pamięć hahah.

A teraz zdjęcia 













































Do napisania postu zachęciła mnie Pani Małgosia, której bardzo dziękuję :)
Tyle nie na temat 
Dobrej nocy 
Gabu

11 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, a szczególnie te pierwsze, które są cudowne *.* Ja też lubię fotografować zachody :D

    Zapraszam na bloga - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zajrzałamna Twojego bloga, bardzo podoba mi się zdjęcie sztucznego ognia :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się ogląda.
    Też uwielbiam zachody słońca ^^

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bARDZO ŁADNE UJĘCIA !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, klimatyczne zdjęcia! wiecej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne te zdjęcia, szkoda, że takie małe :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. ♥

    __________________________
    Zapraszam: http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/stylizacje-z-instagrama.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! :) Fotografujesz telefonem czy lustrzanką? Jakim modelem? :)
    Zapraszam do mnie! :) http://story-with-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudowne zdjęcia , też uwielbiam zachody słońca .Pozdrawiam !

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń